Körslaget

Någon som kikade på det? Jag trodde det skulle vara mer battle, eller vad man skall kalla det. Jag vet inte vem jag tycker var bäst heller. Lät inte så maffigt med "bara" 20 pers! Sedan tyckte jag Grys klänning var ful och störde mig på att hon sa "sjungt" hela tiden. Haha. Ändå kollade jag klart på hela programmet!

Nu halvsneglar jag på The talented Mr Ripley och det lär nog bli en tidig kväll ikväll med, får se om jag orkar se klart på filmen. Känner mig lastgammal. Det var annat förr, då man festade varje lördag :-P Nu blir det bara var tredje, på sin höjd!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tyckte det var bra! Men jag älskar sångprogram och sånt. :P Har dessutom Mr Ripley på i bakgrunden också.. Jude är fin att kolla på hur som helst. Sov gott inatt!

2008-03-29 @ 22:58:22
URL: http://kanjagblismal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0