Jippie!

Idag är en bra dag. Testade att dra på mig ett par jeans jag knappt kunde få igen i höstas! Och nu gick de på lätt och gick bra att knäppa med!! Lite väl tighta för min smak ännu, men snart så! Snacka om att det kändes bra alltså! Dessutom är det ju guld att bootcut är inne igen. Så ser min stabbiga kropp genast mer proportionelig ut jämfört med om jag skulle ha stuprör. Jag äger ett par stuprör, inköpta på H&M 2005. Använda max en gång :-P

Jag har säkert 5-6 par jeans som bara väntar på att få användas igen. Snart så mina vänner, snart...



Kommentarer
Postat av: Wånkan

Så sant som det var sagt = ) Å det känns bra att få höra det!

Kul med byxor som man helt plötsligt kan använda igen eller när tröjan som tidigare gjorde att man såg ut som en stoppad korv nu sitter löst och snyggt !

2008-03-14 @ 15:00:48
URL: http://wankan.blogspot.com
Postat av: miss xl

Jag vet snart så, snart...

Håller på att rensa garderoben, ett par jeans har blivit för stora så de åkte i sopkorgen. För jag ska aldrig bli större igen så att de passar! Till sommaren ska jag ge alla mina kläder till röda korset, förhoppningsvis kan de komma till användning för nån annan!

2008-03-14 @ 17:03:58
URL: http://xl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0