Jippie!

Nu har jag läsning så jag klarar mig ett tag framöver! Beställde ju som sagt Stieg Larsson-serien förra veckan och har hämtat ut dem nu.

Har även varit och jobbat, som sagt. Det är skönt att strosa omkring där för sig själv när det inte är någon eller knappt någon kvar sent på eftermiddagen/kvällen. Det går fortare än när man måste köra ut folk från sina kontor :-P Dock går jag alltid därifrån och tänker att jag inte var tillräckligt noga. Men jag har ju inte fått några klagomål än så det kanske är tillräckligt bra!

Nåja, nu ska jag kolla lite bloggar och sedan kika på Top Model samt serier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0