Good morning!

Japp, jag har nyss stigit upp. Låg och vred mig länge inatt igen och kunde inte somna. Sista gången jag kollade på klockan var den 02.30. Inte bra. Ofta brukar jag ju somna lättare efter jag har tränat. Antagligen satt jag för länge vid datorn igår, och för tätt inpå sänggåendet. Då brukar det vara svårt att varva ner. Får planera lite bättre tror jag!

Idag händer inte så mycket. Det blir väl det gamla vanliga - massa bloggande :P och lite jobb. Fast jag ska hämta ut mina böcker på posten med! Då har jag något att se fram emot ikväll!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Vad jobbigt det är när man inte kan sova. :/ För mig brukar det vara så att jag lägger mig för tidigt, innan jag är trött. Då går det verkligen inte. Eller om jag är spänd inför vad som ska hända dagen efter. Då är det också svårt att sova.

Ha en fin dag.

2008-03-05 @ 11:31:47
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0