Det där med joggingen igen

Igår när vi var på bolaget så hade jag såklart glömt plånboken hemma = inget leg med mig. Jag gick in på Stadium medan Jens gick in själv för att handla alkoholen. Ingen idé att ta risken att bli kollad så vi inte får köpa alls bara för att jag inte har det med mig.

Hur som helst. Kollade lite på löparkläder nu när jag ska bege mig ut i elljusspåren framöver. Såg direkt ett schysst set i orangeröd och svart färg. Perfekt tänkte jag. Stegade fram och såg märket - Newline och där försvann mina förhoppningar. Jag tror bara jackan kostade 600 kr. Såg sedan ett okej från Stadiums märke SOC för 500 kr för byxa och jacka. Det vart svart med några rosa ränder. Kanske kan vara något? Säkert inte lika bra kvalitet men det duger säkert!

Men jag vet som inte riktigt vad man ska ha heller. Har ju sett folk kuta runt i såna där tunna vindjackor. Vad har man under? Underställ bara, eller? Man vill ju varken frysa eller svettas så man blir kall. Jaja, ni löpare kan väl tipsa mig? =)

Nu är det alldeles som blixtrar som flashar framför mina ögon. Dags att sova!

Natti

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja tyvärr har jag ingen koll på något som är joggingrelaterat.. ;) Men du är bra duktig du med träning och allt! :) Du får sova gott nu!

2008-03-22 @ 00:05:20
URL: http://girlyn.blogg.se
Postat av: TUMADRE

Godmorgon! Hoppas du får en bra påskhelg!

2008-03-22 @ 07:40:57
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Petronella

Jag har ett set från craft med jacka och såna där läskigt tajta brallor. (fynda på rea: 600 kr! :D )
Brukar köra med underställ och det funkar toppen. Här nere har det ju inte varit så värst kallt den här sidan av året, men grejen är att såna kläder ska ju vara vattenavvisande och vindtäta. Kör man då bara lager på lager under så kan man vara ute när det är bra kallt ändå. Så rör man ju på sig samtidigt också.. :) GLAD PÅSK på dig också! ;D

2008-03-22 @ 08:20:07
URL: http://www.tandpetan.blogspot.com
Postat av: Madde

Jag har ett set från SOC, svart med rosa ränder så det kanske var samma som du såg? :) Har varit ute och löpt i det 2 ggr och jag är nöjd! Hade bara underställ under och
tempen låg runt nollan och då var det alldeles lagom tycker jag. Är det kallare kan man behöva ett mellanlager.

2008-03-22 @ 08:42:38

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0