Ännu en dag ...

... med slaskigt väder. Men å andra sidan är det bra. För om det smälter betyder det att det snart är vår! Jag längtar till april.

Idag skall jag traska upp till kontoret för dem jag jobbar hos och skriva på lite papper och lära mig hur jag ska rapportera in lön. Undra om jag ens får någon den här månaden? Började ju i februari så då borde jag väl få, eller? Jaja... jobbigt med lön i efterskott när man alltid varit van att få vanlig månadslön.

Sedan blir det väl det vanliga. Iväg och jobba sedan hem för att kolla på serier samt Top Model. Sedan är det bara att sova igen och så börjar det om! :-)

Livet är bra spännande för tillfället ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0