Ah!

Jag lyckades somna innan 00 igår. Sov ända till 09 så det blev måååånga timmars sömn! Härligt. Känner mig faktiskt rätt utvilad för en gång skull. Jag tycker att 09 är den ultimata tiden att kliva upp på när man är ledig (eller arbetslös.. ehm). Då hinner man med mycket på dagen och man får ändå sova ut om man lägger sig relativt sent, vilket man kanske gör på helgerna osv. Om jag sover längre, till t.ex 10.30 så blir jag automatiskt seg.

Idag ska jag träna Powerstrike i vanlig ordning. I övrigt vet jag inte, eventuellt dona lite här hemma eller något annat nyttigt. Helst vill jag shoppa!! Drömde inatt att jag hade massa pengar och kunde välja och vraka bland kläderna på H&M, Gina och Lindex typ. Haha, inte så glammigt kanske, men ändå!

Men det blir ingen shopping. Pengarna och presentkorten jag fick i julklapp och fördelsedagspresent ligger snällt i ett kuvert och väntar på att det ska bli vår och att jag ska gå ner 5 kg så de får användas. Det känns onödigt att köpa något nytt nu om jag ändå inte kan ha det om ett halvår. Då väntar jag hellre tills jag har krympt något så man kan ha dem lite längre i alla fall.

Det här har dock resulterat i att jag får gå och dra upp mina byxor hela tiden och antingen välja mellan för stora toppar att ha till eller de som är för små :-P Tur att jag har en hel garderob med kläder som väntar på mig i alla fall. Även om det inte är det mest supermoderna. Men å andra sidan är ju inte jag själv så fashionabel heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0