Vitt

Rotade igenom alla affärer idag känns det som. Till slut gick jag in på en affär som jag aldrig handlar på, nämligen BikBok. Tycker mest de har tonårskläder där. REA var det i alla fall, så jag kollade igenom lite och provade. Bestämde mig för denna på bilden. Blir den bra till imorgon tro? Den är ju sjukt genomskinlig som ni ser, så jag har ett vitt linne under.

Ignorera mitt otroligt sammanbitna (och svettiga) anlete...


Klicka

Annars har vi hunnit med det mesta idag. Dock har jag inte joggat.... var så himla trött när jag kom hem så jag ville bara äta och vila fötterna. Kommer nog inte ut idag heller men tänkte i alla fall försöka imorgon. Med betoning på försöka.

Skall ta och sätta igång med bakningen nu så det är gjort!

Skulle dock kunna somna på 2 sekunder!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jättefin! :)

Den blir ju superbra!

2008-06-19 @ 20:56:44
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jättefint! :)

2008-06-19 @ 22:17:58
URL: http://blogthing.wordpress.com
Postat av: Annika

Den var riktigt midsommaraktig:) Jag har beställt därifrån några gånger, alltid mycket snabb leverans! Väldigt dyrt att skicka tillbaka dock om kläderna inte passar. Frakten brukar gå på runt 60-70 kr tror jag om jag kommer ihåg rätt. Jag har storlek 36/38 (lite mer 38 kanske) och brukar beställa storlek 10. Brukar passa bra! Fick skicka tillbaka en klänning en gång som var för liten i dragkedjan i ryggen bara. Alltid kul att ha ett litet mål med viktnedgången, roligt att unna sig något då!



Nu har jag gjort utmaningen förresten :)

2008-06-19 @ 22:36:41
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0