Tvättsöndag

Härligt väder idag med, fast lite moln men det gör ju inte så mycket. Blir nog att presssa lite på balkongen senare om det håller i sig. Hehe. Det är sådana här dagar man vill ha uteplats så man kan ligga i en solstol.

Håller som rubriken talar om på med tvätten idag. Mycket kul... Eller, den sköter ju sig själv, men man är ju fast hemma. Skall plocka fram cykeln ur förrådet också senare hade jag tänkt. Skandal att jag inte tagit fram den redan men men. Jag går ju mest dit jag ska. Men nu ska det bli cykla av i alla fall. Gratis motion!

Igår på Wheels såg det ut såhär förresten. Fick inte till några bra bilder direkt. Bilen i mitten var en sån där med fjädring som kan "hoppa" ni vet. ;-) Har en video med den också. Kanske slänger upp sen så får ni se :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0