Snart helg!

Imorgon ska jag bannemig försöka ta mig upp tidigt också, trots att jag inte skall jobba på samma ställe som jag gjort hela veckan. Men lika bra att få det gjort!

Sitter och väntar på att en auktion på Tradera skall gå ut nu. Hoppas jag vinner :-P Sneglar lite på Sagan om ringen också, men man har ju sett den 1000 ggr så det känns ju inte så aktuellt. Tror jag skall lägga mig och läsa snart istället. Håller på med den tredje Stieg Larsson nu. Har inte kommit så långt i den för jag har varit i en icke-läsperiod ett tag, Men nu ska jag läsa klart den för jag har två andra som väntar också! Nämligen:

Tyskungen - Camilla Läckberg
Den du inte ser - Mari Jungstedt

Tänk om man fick ligga på och läsa medan vågorna slår mot stranden.... Ahhh...


Take me back!

Kommentarer
Postat av: thowelina

sv; åh, trevligt :)

skönt med sol!

2008-06-26 @ 22:46:36
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: Annika

åh ser härligt ut, vill också ha värme nu! Vilken liten söt buskatt du har :) Men tur att han inte ramlade ner ju, otäckt. Längtar så tills jag har tid att skaffa en egen hund, djur är för härliga! Men det lär väl dröja.. Kram!

2008-06-27 @ 00:12:59
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vill också ligga på playan och läsa, det är semester det! Själv är jag inne på andra Stieg Larsson-boken nu...den kom tillsammans med två Läckberg böcker. Jag som inte gillar "deckare", var har hänt?! :P

2008-06-27 @ 10:49:46
URL: http://mattssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0