Små steg mot det "nya" livet.

Skall bege oss ut för att handla hem lite mat hade vi tänkt. Hatar fasen att handla mat, kommer oftast hem med något som jag inte "borde" äta. Imorgon är det vardag igen och det är dags att jag tar tag i träning och mat på allvar. Främst maten. Men det känns så segt just nu och svårt och omotiverat. Men man får ta små steg i taget så går det bra i slutändan. Det är mycket lättare att vara diciplinerad på vintern! Nu vill man mest vara ute och slappa, äta glass, grilla och dricka öl. Ingen hit för midjemåttet alltså.

Innan sommaren är slut har jag dock som mål att vara 4-5 kg lättare än nu samt orka springa en mil, som jag skrivit om innan. Orkar jag med 8 km lär jag nog också vara nöjd. Men för att orka det krävs träning och då är vi återigen tillbaka på rutan där jag säger att jag måste ta tag i det! Jag rör mig ju en del, bara det att det inte är tillräckligt.

Kommentarer
Postat av: Karoline

svar: jaa, eller hur hahaha. det är väldigt lätt att bedömma hennes utseende och inte bara intellekt, jay leno 2 haha.

2008-06-22 @ 18:36:55
URL: http://karoline3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0