Sådärja

Maten är inhandlat och extrasängen likaså! Fyndade en på Jysk för 250 spänn. Helt klart liggbar om man säger så. Får gäster imorrn en sväng och vår luftmadrass är det hål i så det var bara att köpa en ny extrabädd. En får ligga i soffan och den andra i sängen!

Det är en aning mulet idag och inte alls lika nice som igår. Synd. Hade velat pressa lite mer på en strand idag med! :-P Imorgon kanske!

Borde träna idag... känner mig sjuuuuukt lat. Men får se, tar väl en sväng på crosstrainern sedan tror jag. Om än bara 20-25 minuter.

Måste städa också, ser ut somett ormbo här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0