Planering

Ikväll har det varit en del snack om eventuell resa då, vet inte hur det blir än utan vi måste prata ihop oss lite mer först! Har i alla fall tagit hem recept på midsommartårtan vi skall göra till på fredag. Nina och jag skall göra en var. Hoppas det räcker till alla.

Imorrn är det alltså arbetsintervju. Vet fortfarande inte vad jag skall ha på mig. Det är inget direkt fancy jobb så skjorta kanske känns för dressat. Får se om jag hinner få mina beställda kläder innan kanske! :-) Min vita skjortklänning kanske funkar ändå! Jaja, vi ser väl!

Nu ska jag sätta mig och göra ett slags presentkort :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0