Emma's bokmärken

Tänkte lista några bloggar jag läser. Kanske är ni där ute sugna på några nya bloggar att följa, eller bara nyfiken på vad just jag läser. Här är ett urval av de jag gillar i alla fall, och fler har ni ju under länkarna här på bloggen!

Bara EN kaka till (Miss XL) - Hittade denna blogg då jag sökte på andra som bloggade om vikt och kost eftersom jag själv gör det. Gillade den och fastnade! :-)

Kan jag bli smal - Den här bruden är grym! Kolla på hennes före och efterbilder så förstår ni! Tror jag hittade till henne via Miss XL, om jag inte minns helt fel!

Husmusen - Den bästa inredningsbloggen jag har följt. Snygg, välskriven och härlig. Det här var den första bloggen jag började följa regelbundet!

Vad är grejen - Det är ofta man kan ställa sig den frågan. Här finns några sköna funderingar!

Linas Liv - Lina "träffade" jag på ett forum och fattade tycke för. Började följa hennes blogg och nu är jag fast! ;-)

Ivana (Rough Cookie) - Ivana har åsikter om det mesta och det är befriande att läsa! Håller inte alltid med, men det är just därför den här bloggen är så skön! Dessutom bor hon ju i samma stad som mig!

FastFoodLovers - När man behöver en guide i snabbmatsvärlden ;-)

Kommentarer
Postat av: Lina

Ooh, nu kanske någon kommer in och blänger lite i bloggen! :)



Givetvis, pepp är ett måste! Det här fixar vi, garanterat! Inga kakor, inget godis whatsoever och inga chips. Nu jäklar!

2008-06-10 @ 06:44:50
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Annika

Kul med lite nya tips:) Måste kollas in! Hoppas du får en bra dag!

2008-06-10 @ 07:35:46
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Puma

Jag tycker det funkar hur bra som helst. Många livsmedel finns med och jag ser tydligt i procent hur mycket jag ätit. Att Viktklubb vill att jag har en annan procentindelning av protein etc. bryr jag mig inte om. Inte att jag enligt dem ska ligga på 1400 kcal heller. Jag kör enligt mina egna procent och min egen kcalnivå. Jag tycker det funkar super! :-)

2008-06-10 @ 09:12:20
URL: http://traningsblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0