Vilken pärs

Nej, så farligt kanske det inte var att jobba idag. Är ju hemma redan dessutom. Jobbade på ganska snabbt och tog bara en kort paus då jag bläddrade igenom VK och drack en kopp kaffe.

Solen kikade fram bland molnen när jag cyklade hem och jag funderar på om det inte vore på sin plats att jogga en liten sväng. Lilla rundan på 3,5 km i alla fall. Kanske en lagom vända. Måste bara äta lite först och dona med en bloggdesign som skulle ha varit klar för 100 år sedan. Så går det när man är yr och påbörjar flera saker samtidigt. Skäms ju. Men den ska bli klar, senast imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0