Vad är det frågan om

Alltså vad fan är det här. Förvisso inte förvånande med tanke på utbudet i tjockishörnan, men ändå! ETT snygg plagg hade de väl kunnat googla fram tycker man. Kan inte påstå att någon passar i de där fyrkantiga plaggen som visas under "maxi-avdelningen". Nej, inte ens de pinnsmala passar i det modet. Man ser ju ut som en låda med 2 ben och 2 armar som sticker ut.

Jag blir så less på sånt där. Modeskaparna vägar ju göra snygga plagg för de som drar större än 44! Hur svårt kan det vara att göra en klänning med snygg passform i större storlekar?

Samtidigt är jag glad att jag slipper gräva runt i ren desperation på Plus size-avdelningarna efter något som kanske sitter hyfsat. Jag kan väl inte direkt välja och vraka nu heller, men utbudet är ju grymt mycket större för mig nu än för ett halvår sen då jag drog strl 48.

Äh Sofis mode alltså... fattar inte ens varför jag ständigt lyckas klicka mig in på den där sidan!

Kommentarer
Postat av: Karoline

haha, dom skinny bitcharna vill att vi ska ha på oss gardiner.

2008-07-14 @ 16:43:48
URL: http://karoline3.blogspot.com/
Postat av: Tobias

En liten felsrkivning smög sig viss in på min blogg. ;) Men men - hoppas du inte tog illa upp. ;)

2008-07-14 @ 17:07:03
URL: http://tobiaslinduist.blogg.se/
Postat av: Annika

Härligt att du kom ut på en joggingrunda:) Själv har jag springdejt imorgon efter jobbet! Sen blir det nog att försöka köra på som vanligt, typ varannan dag alltså:) Tyckte allt att det fanns någon klänning som såg ok ut.. Men ganska många var verkligen tältvarning!

2008-07-14 @ 18:13:30
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: J

Jag skulle jättegärna läsa artikeln men som du kunde läsa i mitt inlägg fungerar inte aftonbladet. Ännu en hemsk natt.



Gillar ditt resonemang dock.

2008-07-15 @ 00:01:40
URL: http://joannam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0