Storytel - ljudböcker direkt i mobilen

Jag har glömt berätta att jag fick vara med i en ny Buzzadorkampanj. Nämligen Storytel. Det går ut på att man kan få ljudböcker direkt i mobilen genom att ladda ner ett program så man kan hämta information via webben. Där man kan klicka runt bland 600 olika titlar. Det fanns allt möjligt - från Camilla Läckberg till språkkurser på Thailändska. Lite kul, det kanske man ska prova :-D

Så här skriver Buzzador att tjänsten funkar:
Ljudböckerna strömmas till mobilen över mobilnätet, så du behöver inget extra minne på mobilen. Lyssning sker utan avbrott även om du förlorar täckningen eftersom programmet kontinuerligt buffrar cirka 7 minuter. Datatrafiken är kostnadsfri vid lyssning inom Sverige för kunder hos Telia, Tele2, Telenor, Tre och Halebop. Hos övriga operatörer tillkommer datatrafik enligt ordinarie taxor. Utomlands är datatrafiken inte inkluderad och nyttjandet kan bli mycket dyrt.

Det kostar 49 kr/veckan eller 169 kr i månaden för att få använda Storytel. Men det är ju ingen dyr slant om man läser/lyssnar på mycket böcker.

Om ni vill testa en vecka gratis så SMS:a bokbuzz till 71160. Då får ni all information om hur man installerar Storytelspelaren i telefonen. Den skall funka med de flesta mobiler. Och man kan enkelt säga upp abonnemanget direkt i läsaren. Det var väldigt lättnavigerat.

Själv ska jag lägga mig och lyssna på "Smuts" av Katarina Wennstam om en stund =)

Väldigt reklamrelaterat inlägg, men jag tjänar ingenting på om ni SMS:ar och får en gratisvecka ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0