Stekt fläsket lite

Vi hann i alla fall ligga och sola strax över en timma innan det var alldeles för mulet. Ganska lagom varmt faktiskt och det var vindstilla där vi låg! Hoppas det blir mer finväder i veckan så man kan dra iväg igen! :-) Eller till helgen om inte annat. Ser inte allt för lovande ut tyvärr...


Om en stund ska vi fara till Jens mamma och grilla! Mums. Får aldrig nog av grillat, eller vad säger ni?! Skönt att slippa tänka på vad vi skall äta till middag dessutom.

Har ni förresten märkt att jag försöker få in mer bilder i bloggen? Det blir väl lite roligare att läsa då, tycker jag själv i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Annika

Oj, ni verkar ha fint väder när vi har dåligt och tvärtom :) Här har det varit skitväder idag! Ja jättekul med lite mer bilder i bloggen! Blir mkt roligare så :)

2008-07-08 @ 19:53:15
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0