SOL!

Yes äntligen! Gud så varmt det var att cykla hem idag! Men det fläktade skönt i alla fall, för som vanligt blåser det ju i Umeå! Nu i dagarna + helgen är det "Sommaren i City" eller Cityfesten som det har brukat heta förut. Lite festivalkänsla, ungefär som Gatufesten hemma i S-vall,  men GRATIS alla dagar. Det är inte dumt. Nog för att artisterna inte är speciellt stora, men vad gör det... Blir ju lite liv och rörelse i alla fall! Igår spelade BWO i alla fall.

Som sagt sol idag och jag planerar att ta med mig min vän Stieg och sätta mig på balkongen med en skål jordgubbar och pressa efter lunch.

Sedan har jag 1000 andra saker jag borde göra också. Dammsuga, plocka undan i köket, sy upp ett par byxor, tvätta osv. Meeen det hinns nog ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0