Snabb som vinden

Idag gick det sjukt snabbt att jobba! Kändes nästan som jag glömt något när jag var klar men icke! Kom just hem efter en snabb cykeltur. 15 minuter tog det idag, jämfört med tidigare 20 min! Jag blir snabbare, hehe! ;-)'

Vette tusan vad jag ska hitta på nu. Jens är ju ledig så får väl göra något med honom kanske! Inget regn i sikte än så länge heller fast det är ganska mulet... Stan borde jag hålla mig ifrån så jag inte shoppar något mer. Någon hejd får det faktiskt vara.

Nej, kanske jobba lite med Elins affisch istället! Kul att göra lite annat utöver bloggdesigner också :-)

Dagens låt:

Red Hot Chilipeppers - Otherside

By the way. Det är väl inte ens någon idé att försöka hitta en restresa i år för en billig peng. Som förra året då till och med ospec-resorna låg på 3000 och uppåt. Då lägger jag hellre pengar på en resa i oktober/november för ungefär samma summa! Men visst skulle det vara härligt att åka iväg när vädret inte är så kul. Men jag ska inte klaga... jag har ju redan varit iväg en gång i år!

Kommentarer
Postat av: ONE SMALL DREAM

Svar:



Ja man gör ju det, man lyssnar efter vartenda litet ljud och sen står det en mördare (enligt en själv) bakom varje hörn och lurar.

2008-07-07 @ 11:58:47
URL: http://onesmalldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0