Skönt

Nu är man ledig igen! Skönt =) Bara en arbetsvecka kvar sedan vet jag inte riktigt vad som händer. Men jag antar att det löser sig på ett eller annat sätt! Det brukar ju göra det... Förhoppningsvis väntar mer jobb framöver men jag är gärna ledig någon vecka i alla fall!

Jahaja, vad ska man hitta på i helgen då? Ingen aning. Det är varmt och skönt ute. Hade hoppats på stranden idag, men icke. Jens har ju inte semester längre så då blir det ju lite svårt att åka :-P

Jaja. Får se till att hitta på något helt enkelt. Träna kanske? Har ju inte gjort det än... Men jag är så slö. Haha, fan vad värdelös jag är... skippar cyklingen och skiter i att träna ;-P

Kommentarer
Postat av: sofie

nä...verkligen inte...men jag jobbar som en gnu nu ett tag så det ska nog gå lite lättare...men svårt är det....glass som är så gott...å ett glas vin....nomnomnom....men skam den som ger sej! :D

2008-07-18 @ 14:47:15
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0