Seg

Ja imorse var jag ju som sagt seg och jag skulle kunna lägga mig och sova nu med! Har lite värk i kroppen också men tänkte råda bot på det med lite träning eventuellt! Brukar ju alltid bli bättre om man mjukar upp sig lite!

Regnet har strilat hela dagen än så länge... pissväder... suck. Så här ska det väl inte vara i juli! Men men, hoppas på bättring framöver så man kan ta en riktig stranddag någon dag!

Vad händer annars? Tjaa.. ska väl göra lite hushållssysslor nu eftersom det tydligen bara är jag som kan vika tvätt t.ex :-P Karlar! Äta lunch bör jag väl också göra och ev träna, som sagt!

Men först ska jag surfa runt lite på bloggkoll och se vad ni andra har uppdaterat med för roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0