Ösregn

Skulle det inte komma en värmebölja den här veckan med massa sol? Inte här tydligen, för här vräker regnet ner för tillfället. Trist... Men men, man får roa sig inomhus!

Jag har blivit inspirerad av de som är grymma på att illustrera digitalt så jag håller på att försöka med en bild på mig själv... Det går sådär, haha! Men övning ger väl färdighet antar jag! Får se om jag törs visa den sen :P

Skall ta och göra lite mat snart. Blev en ganska fattig lunch i form av tonfisk och lite grönsaker. Måste handla hem mer grönt så jag kan fylla ut magen lite mer!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja kul om du visar:) Kul att du är nominerad till bästa webdesign, ska rösta på dig:) Oj här är det verkligen superduper varmt och inte ett moln på himlen! Kram!

2008-07-02 @ 18:15:45
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0