Lördag

Hej!

Har varit på stranden idag, dock "bara" till 14 sedan for vi hem och gick en kort sväng till stan för att köpa lite grejer. Har sedan softat här hemma på balkongen och även sovit en stund i soffan, haha. Har kommit hem från Jens mamma nu. Vi är kattvakt i helgen åt hennes djur.

Jag har snygga vita märken runt ögonen efter solglasögonen! Haha det ser helt sjukt ut... Så går det när man glömmer bort att smörja fejjan och sitter med näsan i boken i 2 timmar. Tänk er Björnligans svarta masker men med vid färg istället.... hahaha. Tänker inte visa någon bild :-P Annars solade jag på mig rätt bra idag! Kanske kan återfå lite solbränna på de här dagarna. Enligt Expressen som vi köpte med oss så ska det bli kanonväder i Sundsvall i veckan, så det passar ju bra att vi ska dit då =) Badkläderna får åka med!

Imorgon ska vi se den nya Batmanfilmen på bio också. Det blir skoj! Bokade nyss biljetterna!

Nu blir det soffhäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0