Lite träning, men lagom med motion

Har inte tränat ordentligt så mycket den här veckan. Blev 50 minuter styrke i måndags och 30 idag. Däremot har jag ju cyklat 4 av 5 arbetsdagar så jag anser mig vara godkänd i alla fall! :-) Har fasen kommit av mig med joggingen igen! Men det känns så segt att vara ute och jogga när man går i flera timmar på jobbet och sedan cyklar hem. Det är en svindålig ursäkt och jag borde skärpa mig, men det är så det känns. Men det kommer väl.

Har fortfarande milen som mål, men först måste jag ju som sagt få någon slags regelbundenhet i joggandet... Lite svårt att nå målet annars, haha! Jaja, det löser sig. Som med allt annat.

Vi skall se Narnia - Prince Caspian ikväll förresten. Skall bara göra mig klar så tänkte vi traska iväg om någon timma! Hoppas den är bra :-)

Kommentarer
Postat av: Annika

Har också kommit av mig med joggingen nu när jag varit sjuk, men imorgon blir det nya tag:) Mysigt med bio! Kollade på bilderna något inlägg ner, förstår att det måste vara härligt att ha sån natur så nära! Det är nackdelen med storstäder...

2008-07-13 @ 20:02:22
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det tjejmilen du har som mål eller? Jag har varit jättelat i sommar och inte varit många vändor på gymmet. Det måste bli ändring på det pronto!

2008-07-13 @ 21:15:45
URL: http://pokergirl.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

jag tror jag tar tag i mitt joggande och så i höst igen...orkar inte när jag jobbar 10-18, inga megalånga arbetspass så men vill njuta av kvällarna/sommaren det som går.

kram

2008-07-13 @ 22:06:01
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0