Lite mer jobb i alla fall

Kommer jobba hela vecka 32 på kontoret! 75% så det är ju bra. Ska hjälpa till med allt möjligt samt ha jouren (åka ut på ställen ifall nån blir sjuk etc) Blir ju några tusenlappar extra. Sedan visste de inte hur det  blir i höst. Men troligast skulle det bli lite "förändringar" i slutet på augusti. Och som jag fattade det skulle det troligast vara till min fördel. Kanske kan komma upp i en halvtid med lite tur i alla fall. Bättre än ingenting. Får tjata ännu mer ;-) Verkar ju ha gått hem hittills...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt, då får du ju möjlighet att jobba lite extra, det är alltid bra! Låter ju bra med förändringar, ofta brukar det betyda att någon är gravid eller aviserat att de kommer att sluta. Hoppas du får något fast.



Thailand, ja det skulle vara något. jag drömmer jag med, men just nu är jag inne på mexico alternativt brasilien.

2008-07-22 @ 19:49:53
URL: http://pokergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0