Latmask

Idag är jag lat. Cyklade ju inte imorse och har inte tränat något heller. Men man måste inte "hålla på" varje dag heller. Imorgon ska det ju vara finväder så då ska jag cykla i alla fall! Ska jobba på Haga också så då blir det ju en extrasväng på cykeln dessutom. =)

Ska förresten med stor sannolikhet åka hem nästa vecka. Längesedan jag var det nu (i mars tror jag det var) så det är väl dags! Hälsa på lite i stugan och om vädret tillåter bada i poolen! :-) Hälsa på Johan och Linda ska vi nog också göra och så kolla in Madde och Mattias hus! =) Farmor måste ju få sig en visit också såklart. Blir väl fullt upp som vanligt men om Jens tar ledigt torsdag och fredag är det ju genomförbart utan att stressa allt för mycket. IKEA vill man ju hinna gå runt på också... as usual ;-)

Nu ska jag fortsätta kolla på dokumentären om transpersner på 5:an. Sedan är det nattmössa

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Annika

hehe så fort jag råkar skriva (eller ens tänka!) ordet träning i bloggen får jag ett nytt anfall av förkylning :) Igår råkade jag skriva att jag ska på spring-dejt imorgon :) Men inget förkylningsutbrott än iaf!



Åhh härligt med Thailand, längtar verkligen tillbaka dit!

Bra med lite mer jobb också, skönt med lite säker inkomst!

Alltid härligt att åka hem och hälsa på! Men håller med om att det brukar bli stressigt, alltid så mycket man vill hinna med!

2008-07-22 @ 22:42:49
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm

Ny söt liten tävling i min blogg,var gärna med!:)

Ha en underbar onsdag!

2008-07-23 @ 01:50:20
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0