Ja det är sorgligt MEN

... det här är vad små bloggtjejer ser upp till nuförtiden. På var och varannan blogg ser man ju Olsen-tvillingarna. Enligt artikeln är hennes vänner övertygade att MK's problem är tack vare Heath Ledgers död. Hennes problem började väl innan han trillade av pinn.... eller? Dessutom verkar hon ju inte så motiverad när hon sticker från behandling. Men å andra sidan, det är ju en kändis. De håller ju på sådär.

Well, well. Har jobbat klar nu i alla fall och skall väl pilla i mig lite mat snart. Har huvudvärk och vill helst lägga mig och sova. Men vi får se vad det blir. Jens surrade om att gå och kolla på glasögon. Jag behöver också, men jag har inte råd tyvärr. Så jag får se dåligt ett tag till. Huvudvärken beror nog inte på det dock. :-P Snarare för lite vätska!

Kommentarer
Postat av: Katja

finns på skokanonen :) 150 spänn!

2008-07-10 @ 13:01:37
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Elin

Hoppas du får en bra dag iaf =)

2008-07-10 @ 13:02:55
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0