Inget nytt direkt

Sitter här vid datorn och glor för Jens spelar GTA 4. Är något uppdrag som han inte klarar så han sitter och svär och gapar mot teven, hehe. Har kikat lite på film ikväll, en animerad som heter Horton. Den var sådär, inte i samma klass som t.ex Madagaskar och andra animerade djurfilmer.

Jens mamma kom förbi förut idag också och vi fikade en sväng på balkongen. Det resulterade också att vi snabbstädade lite innan hennes ankomst. Alltid nåt. Sedan satt jag ute och försökte pressa igen. Haha! Måste ta vara på all sol man lyckas få på sig. Fattades bara ett sånt där aluminium-plåtstycke som de hade förr i tiden under ansiktet så det skulle reflekteras mer. ;-)

Verkar bli molnigt imorrn, men runt 18-20 grader så man vet ju aldrig. Kan alltid hoppas på några solglimtar. Ska försöka ta mig upp relativt tidigt och kanske jogga lite innan det blir så varmt! Styrketränade 30 min idag igen i alla fall! Sved i musklerna för jag la på lite mer vikter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0