Hett

Det är sådär äckelvarmt i vår bastu till lägenhet nu. Tur man har fläkten ...

Blev aldrig nån tripp till stan förut, tänkte att det är lika bra att spara pengarna! Har mest lallat runt här hemma, ätit, suttit på balkongen. Det fläktar faktiskt där ute trots att solen ligger på.

Inväntar Supersize VS superskinny samt Hells Kitchen nu. Det förstnämnda programmet är ju bra sjukt alltså. Dels att för en jättetjock person att äta en diet som en anorektisk person äter och tvärtom. Kan bara tänka mig hur magen skulle må om man gör en sån där kostförändring. Förra veckan var det en snubbe som levde på en äggmacka och 4 glas juice om dagen... hur fan orkar man ens kliva ur sängen då? Plus att han drack alkohol. Fi fan...

Var nån bruds blogg jag hamnade på också... Som tagit till sig att leva på barnmat för att gå ner i vikt, för det gjorde de ju i Supersize-programmet. Det var ju också sjuk. Märks hur puckade folk är att de testar grejer även fast det är uppenbart hälsovådligt.

Cheerio

Kommentarer
Postat av: Chewing Guns

Aloha girl! – det finns så mycket sjukt osäkra människor out there - det är väll inte minst det beviset på!



Humorbloggen som diskades på metro för att den var FÖR framgångsrik är tillbaka!



På 6 dagar skrämde vi skiten ur gratistidningskrängarna med vår framfart och nu har vi startat

om på nytt.



Drop by anytime och ha en grymt trevlig sommarkväll!



Chewingguns – ”vi äter oss hellre mätta än ser våra barn svälta”

2008-07-24 @ 19:31:15
URL: http://chewingguns.wordpress.com
Postat av: Lina

Jag ser också det programmet och det är så bra! Jag fattar inte hur en del tänker, som killen förra veckan... Om jag hade varit han så skulle jag ha skakat konstant, varit supersur HELA tiden och ja, fallit ihop. Juice till middag? Come on, liksom!



Och hon som testar dieter, vad hon nu heter, som testade Beyoncés idiot-diet... seriöst, kan man verkligen leva i två veckor på att dricka den där snuskiga kombinationen?! Nånting måste man väl äta?



Nä... usch. Tacka vet jag bra, lagad mat! :D

2008-07-24 @ 21:23:06
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Annika

Ja det programmet är verkligen helt sjukt! Snacka om chock för deras kroppar. Den enda dieten jag tror på är tallriksmodellen + motion + unna sig ibland :)

Nej 10.400 lät inte så farligt med hotell och allt. Du får ta och tjata på dem :) Det finns hur många inställningar som helst på kameran som ska utforskas. Man blir helt virrig i huvudet efter ett tag!

2008-07-24 @ 22:58:07
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0