Helvetets kök

Äntligen är det dags för en ny omgång av Hells Kitchen. Jag sitter bänkad! Tallriken är återigen laddad med melon och jordgubbar!

Nu har jag förresten samlat ihop så mass många poäng att jag kan få min första biobiljett på Gratisbio.se! Men jag skall nog spara och samla så jag får presentkort istället :-D Gick ju ganska snabbt, har ju inte varit superaktiv heller! Grym sida helt enkelt :-) Jag menar, om jag ändå handlar på Ellos etc kan jag ju som sagt lika gärna gå via Gratisbio så samlar jag poäng och "får tillbaka" lite i slutändan!


Kommentarer
Postat av: Annika

Hm kanske borde gå med på den sidan, onödigt att inte vara medlem liksom!:) Gu vilken fin kjol i förra inlägget, tyckte det funkade bra att ha den högt i midjan. Frågan är som du säger när man ska använda så fina plagg, har hur mycket "för fina" plagg som helst som bara hänger i garderoben och väntar på att bli använda:) Ha en bra helg nu! Imorgon åker jag till storstaden :)

2008-07-03 @ 23:53:08
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0