En kycklingsallad senare ...

Höll mig borta från pizzan! Duktigt! Däremot fick man ju sånt där jävla bröd till salladen... som jag DUMT nog åt av. Men men. Bättre bara bröd än massa flott och skit utöver i alla fall... hehe.

Tränade ju faktiskt hela 35 minuters styrke idag också! Körde ett pass för bättre hållning. Hatar ju min gamnacke som jag utvecklat genom för oergonomiskt sittande vid den här datorn. Men med lite träning blir den nog kanske mindre tydlig i alla fall. Hoppas! Ska byta ut mitt skrivbord framöver också så det blir en bättre sittställning.

Nä vad ska man göra nu då innan det är dags att sova igen? Åkte hem till stan med Erika som skulle vara barnvakt åt sin systerson. Jens är kvar i Röbäck och spelar TV-spel. Kanske också skulle spela lite... nu när man har consolen för sig själv =)

Får se om jag ids... :-P

Kommentarer
Postat av: diana

missa inte tävlingen i min blogg =)

2008-07-21 @ 22:20:31
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: Madde

Emma, vi har internet :D

2008-07-21 @ 22:49:46
Postat av: Annika

hihi tycker nog också de bronsiga:) mm det där salladsbrödet går inte att hålla sig undan, det är ju så varmt, färskt och gottt:) Duktigt att du klarade pizzatestet iaf;) Hade nog inte jag gjort...Oj nu blev jag hungrig av allt matprat! Hoppas din dag varit bra!

2008-07-21 @ 23:17:50
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0