En grym klänning

Strosade som sagt på stan idag i jakt på underkläder. Köpte 2 BH:ar. En svart, ganska neutral och en knallrosa, haha! Kommer bli fränt att ha den under t.ex ett svart linne =) Köpte även lite trosor. Man måste ju byta ut sina gamla urtvättade ibland :-P

Gick vidare i jakt på något skoj att shoppa och hittade på H&M en sjukt söt klänning. Ett "fodral" som alla modebloggare skulle kalla det. Fanns ingen bild på hemsidan men den såg ut ungefär såhär: Inga axelband, slutar en bit ner på låret, fickor fram som är lite halvt dolda och upptill är den liksom hjärtformad. Samt att det är slits bak på den. Haha, svårt att förklara men den var jättefin i alla fall. Jag provade för skoj skull och jag tyckte faktiskt det såg OK ut trots att den var som ett andra skinn nästan... Tyvärr har jag ju ingen axelbandslös BH som kan hålla upp ordentligt så jag fick snällt hänga tillbaka den ... :-( Lika bra kanske, för när skulle jag använda den?

Aja... är en aning bitter... haha.

Ska röja undan lite här hemma nu och äta lite ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0