Damn you snooze!

Idag var det fasen ingen bra morgon kan jag ju intyga! Haha, skulle snooza till halv sex tänkte jag men det blev till 06.00 och då blev det ju panik. I vanliga fall är jag ju på väg ut genom dörren vid den tiden. Åt lite hastigt och drog några drag med mascaraborsten. Cyklade sedan som ett skott och var ändå på jobbet bara 15 min senare än vanligt!

Nu har jag nyss kommit hem. Blev en extratur idag. De sade ju att det skulle vara stängt på mitt ordinarie ställe i flera veckor, men tydligen så skulle de ha städning 1 ggn i veckan ändå. Bra att man får rätt info ;-) Så fick cykla dit efter jag var klar och dra några drag med moppen. Men men, blir ju lite extra klirr i kassan då i alla fall!

Ska äta något nu och sedan vila fötterna.

Idag skulle man ha varit på stranden.... finväder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0