Dags för ljudbok! =)

Nu är det dags att krypa ner i sängen igen. Skall fortsätta lyssna på ljudboken för den var som ett sömnpiller kan jag lova. Efter 30 min är jag trött så ögonen schviiiiir (svider för er som inte förstår).

Jag är besatt av väderleksrapporten för tillfället. I alla fall verkar det bli bra väder i veckan ändå. Och på onsdag och torsdag kanske så pass att man kan dra till stranden. Har lite ångest för vi har ju bara varit iväg en enda gång i år här i Sverige. Räknar inte utomlands! Så jag vill lägga mig och bättra på brännan en aning i alla fall. Är ju fasen lika vit som i våras redan, haha

Nej... men nu var det nattmössa på, som sagt!

Natti natt!

Det här vädret vill jag ha igen!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Okej vad jobbar du med? Härligt med ljudbok :)



är du intresserad av klänningen i mitt senaste inlägg? kika gärna :)

2008-07-07 @ 23:16:52
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se/
Postat av: J o s e f i n

svar: javisst är det kul :D måste bara varna för att det kan vara beroendeframkallande :P

2008-07-08 @ 00:17:11
URL: http://ijosefin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hoppas du haft en toppen vecka kika in i min tävling som innehåller



LÖSHÅR lösnaglar smink ansiktsmask osv

http://densmartabrunetten.blogg.se/2008/july/liten-blogg-tavling.html .

2008-07-08 @ 05:23:35

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0