Ytterligare en dag ...

... i raspighetens tecken. Tidigt imorse kunde jag inte prata och vaknade av min egen hosta. Gick upp och tog en tablett (som Lina tipsade om som jag har glömt namnet på) så jag skulle hosta mindre. Drack lite vatten, tog en halstablett och försökte somna om. Sov 2 timmar till. Och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska roa mig med idag. Orkar inte göra något direkt... Så jag hoppas inte Jens bestämmer nåt med Nicklas för ikväll. De är och kikar på bilar idag nämligen, och jag orkade inte följa med... :-(

Usch. Måste äta nåt men har ingen direkt matlust. Det är inget gott att äta när det känns som hela halsen är alldeles söndertrasad och det gör ont att svälja precis allt.

Ska göra lite te nu i alla fall! Kanske skönt med lite varmt för halsen!


Kommentarer
Postat av: Katja

dumma hals o hålla på sådär!

2008-01-26 @ 12:56:04
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Helena

Ja hosta är inge kul, men lite brämpa gör säkert susen ;)

2008-01-26 @ 18:25:39
URL: http://hidenas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0