Yes!

Ytterligare ett kilo har jag sagt hej då till. Kom aldrig mer igen! Nu ligger jag ett halvkilo ifrån ett av mina stora delmål, det känns bra. Får se om det är uppnått till nästa vecka då! Tänk vad lite jävlar anamma och brödförbud kan göra :-P

I övrigt har jag ett pissigt hälsotillstånd. Hostade mig som vanligt spyfärdig vid 04 imorse. Gick och la mig i soffan för att inte störa Jens allt för mycket. Kändes som hela jag skulle gå sönder när hostattackerna avlöste varandra hela tiden. Vet inte hur länge det pågick men till slut somnade jag i alla fall. För att vakna nyss, till en ny hostattack. Tar det aldrig slut? Suck. :-(

Kommentarer
Postat av: Jisan

Grymt Bruden! Grattis!!

2008-01-28 @ 15:23:12
URL: http://jeezez.blogspot.com
Postat av: Emma

Jis: Thnx :D

2008-01-28 @ 18:26:29
Postat av: sanna

Bra jobbat snyggo! :D

2008-01-29 @ 17:40:00
URL: http://blogthing.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0