Yeah

Eftersom Jens har körkort nu har vi passat på att åka runt lite så han får öva sig ordentligt ;-) For på Expo och handlade en ny stekspade bland annat. Och sedan vidare till Intersport för att kika på träningsbyxor. Till slut vart det lite mathandling på Willys också. Och så hem igen!

Nu ska vi strax fixa currykycklingröra + sallad och sedan blir det nog inte så mycket mer upphetsande ikväll. Imorgon ska vi nog fara runt lite mer i bilen =P och sedan hämta upp Lotten. För imorgon kväll blir det först middag på O'learys och sedan show på Idun. Rivstart med Babben & Mitellagirls står på schemat! Blir nog skoj!

Nu: dammsugning.

Kommentarer
Postat av: Madde

Har ni bil redan? :)

2008-01-18 @ 20:33:23
Postat av: karin

tack så mycket, ja vi får hoppas att det går bra =)

2008-01-18 @ 22:01:51

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0