Veckans träning

Känner mig nöjd över veckan som gått:

Måndag: Promenad
Tisdag: Promenad + spinning
Onsdag: Promenad + Crosstrainer
Torsdag: Promenad + Body Pump
Fredag: --
Lördag: Crosstrainer
Söndag: --

Har mest slappat idag förutom en kort vända till affären. Fick ju insupa wn aning friskluft i alla fall! Skall försöka promenera hem från skolan de dagar jag skall dit i veckan. Och hade tänkt gå iväg till gymmet två gånger i alla fall. Sedan får jag se. Kan bli mer och det kan bli mindre. Men förhoppningsvis håller jag vad jag hade tänkt i alla fall :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0