Tisdag

Jahapp. Halva dagen har redan gått känns det som. Nu på lunchen for vi iväg till Ersboda - igen! För Jens skulle handla ett par inomhusskor samt ett par luftiga shorts. Han har nämligen lovat en kompis att följa med på spin/BP idag. Hehehe. Jag har "peppat" genom att säga att det kommer bli dödsjobbigt (för då kanske han blir förvånad om hur lätt det går sen...). Själv har jag ont i halsen och lite överallt så jag ska sitta hemma i soffan och vänta på att han kommer hem och talar om hur det gick.

Kommentarer
Postat av: Anna

Halsont är så tråkigt, har också fått riktigt ont i halsen nu, och jag som vill crosstraina, men nu vågrar jag ju inte.

2008-01-22 @ 16:40:08
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/
Postat av: Katja

Usch, hoppas du blir bättre!

2008-01-23 @ 09:51:50
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0