Olsen twins

Kidsen kommer säkert hata mig när jag säger det. Men jag ser tyvärr inte grejen med tvillingarna Olsen. Ni vet de små söta tjejerna som spelade Michelle i Huset fullt. Ja dagens kids har väl aldrig ens sett på Huset fullt förstås! Hur som helst. Vad hände?

Tvillingarna ses tydligen som några slags stilikoner och dyker upp på bloggar överallt. Men jag ser inget speciellt med deras stil... alls. Ser ut som vilken som helst. Tights och någon ful stor tröja eller liknande. Inget nytt.

Sedan - är det bara jag som tycker att de oftast ser ut som två uteliggare eller nedknarkade tjacknho**r.? Är det något att eftersträva? Stripigt ovårdat hår med utväxt och ihålig blick.

Äh. Vad är grejen?

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag förstår inte heller grejen med dem.
Dom ser bara ...trashiga ut. Nästa grej är väl att visa mufflan som alla andra gör over there. :/

2008-01-18 @ 10:00:18
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: S A R A

vet, särksilt MK som ser så anoretisk ut =S

2008-01-18 @ 18:38:34
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: Frida

Håller med. Dom var ju söta när de var två år men efter Huset fullt har de väl inte gjort mycket mer än att vara anorektiska och ha drogproblem.

2008-01-20 @ 18:20:55
Postat av: C

Så rätt så.

2008-01-27 @ 12:36:01
URL: http://heartsick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0