"Ny" dator.

Nu har Jens, snäll som han är, jävlats med min dator igår och idag. Förut kunde jag inte spela eller utföra några längre arbeten i Illustrator och liknande eftersom den bara slog av sig hela tiden, utan att förvarna. Nu har jag Jens gamla chassi + lite andra delar i så kanske det ska funka. Vi får se. Skall intsallera något spel och prova. Det lär ju gå rätt segt med bara 512 i RAM men men... det är ju inte jordens undergång. :-)

Nu ska jag fortsätta installera saker. Jag har tre saker på skrivbordet nu - papperskorgen, Den här datorn och explorer-ikonen. Hehe. Kanske inte ska dra på mig så mycket skit den här gången? ;-D

Kommentarer
Postat av: Erika

Man drar ALLTID på sig skit varesig man vill eller inte.. ;-) Det hör till och kommer med tiden :-P

2008-01-13 @ 16:50:45
Postat av: Katja

Jag har 2gb minne i min apple :) Moaahahaa!

2008-01-13 @ 20:01:41
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0