Mitt i veckan

Idag känns det bra. Är en aning rastlös men jag ska strax vika lite tvätt. Alltid nåt, haha. Jävligt intressant... inte. Som alltid behöver jag städa. Fönstren är i stort behov av putsning också. Men det går ju inte att fixa när det är minusgrader. Och appropå det så är det satans kallt idag (-10 grader). Man är ju inte direkt van vid kyla nu. Men ändå gillar jag det. Det är ju såhär det ska vara, inte +2 grader och regn i januari.

Men nog längtar jag, som så många andra, efter sol och värme nu. Ahh...

image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0