Ljuvliga lördag

Även fast man i princip är ledig på veckorna när man pluggar på halvfart eller är arbetslös (som jag kommer bli inom kort) så är helgerna ändå bäst. Då känner man att man faktiskt inte måste göra saker vilket åtminstone jag kan känna på veckorna. Att man måste visa för andra att man inte är en av de där lata jävlarna som vägrar jobba. Spelar ingen roll vad man gör egentligen, allt går hem - städa, träna, fixa och trixa.

Hur som helst, idag är det lördag och jag skall försöka mig på att spela Sims som jag inte gjort på evigheter tack vare att min dator stängt av sig själv varje gång jag ens försökt. Nu tror jag att Jens lokaliserade felet (ett trasigt minne som spökade) och nu kanske det går. Tänkte i alla fall testa. Sedan vill jag nog ta mig ut på en promenad också, eller köra lite på Järnhästen så man klarar den där 30-minuters-gränsen nån gång... hehe.

Får se vad det blir. Jag har i alla fall tryckt i mig en skön frukost bestående av keso, frukt, stekt ägg och kranvatten. Hej då frukostfrallor säger jag bara! Till middag får vi se vad det blir. Inte förrän på måndag kommer jag ge 100% med Project HälsoHitler säsong 2. Jag förbereder mig mentalt tillsvidare och mjukstartar lite såhär under helgen. Kan hända att jag kommer blogga lite mer om mat och träning framöver bara för att peppa mig själv. Vi får se!

Nu: Sims 2 - Jorden Runt.

EDIT 15.18:
Nej, det fungerade inte att spela dataspel. Så nu måste vi väl gå igenom alla komponenter i datahelvetet... suck

Kommentarer
Postat av: Lina

Project HälsoHitler säsong 2 - haha, du är fyndig! :D

2008-01-05 @ 13:18:44
URL: http://linasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0