Jaha

Ja ingen har väl missat Heath Ledgers dödsfall? Näe, tänkte väl det. Och ja det är sorgligt när folk avlider, vad de än dött av. MEN jag måste ändå häva ur mig - Vad är det som är så ödmjukt, underbart och fint med Heath som folk bloggar om hela tiden? Om (man vet väl inte riktigt förstås) han nu har knarkat ihjäl sig... Ledsen, men jag fattar inte.

Hade väl varit lite skillnad om han dött i någon sjukdom istället för att trycka i sig massa knark så han överdoserar. För ja - knarkar man måste man ju ha en tanke på att man någon gång faktiskt kan få en överdos och faktiskt kick the bucket. Även om man inte vill det.

Jag vet inte... Jag kanske har lite av den här "skyll dig själv"-mentaliteten inom mig... ?


Kommentarer
Postat av: Lina

Det är ju pisstrist att han dött, men OM det nu är så att han tagit en överdos, så ja... jag vet inte. Det blir lite what goes around, comes around.
Så du är inte ensam om "skyll dig själv"-mentaliteten.

2008-01-23 @ 18:50:52
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Katja

jo, som om man inte kan läsa på aftonbladet eller i tidningen så måste typ ALLA blogga om det också. Suck!

2008-01-23 @ 19:19:29
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Anna

Eftersom människor jag kännt både supit och knarkat ihjäl sig (och eftersom jag känenr människor som troligtvis komemr att gå samma väg som de andra så småningom) så kan jag inte ha den där "skyll dig själv"-menataliteten. Det ligger ofta saker bakom ett missbruk, och har människor väl fastnat så är det inte lätt att ta sig ur. Visst är det ens eget val om man börjar, men alla gör fel val ibland, och är man redan från början omgiven av missbrukare, så kan det nog
också vara väldigt svårt att göra "rätt val".

2008-01-23 @ 22:09:20
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0