Dag 6

Har redan märkt av resultat av det här hälsoprojektet. Inte dumt alls! Energin är tillbaka, kolhydratssuget är nästan borta och julövervikten likaså. Nu är det bara att satsa resten av vintern och se vart man landar i, låt oss säga, maj månad.

Igår var dock ett litet nederlag då jag inte hade lunch med mig på skolan och var så illa tvungen att köpa något att äta. Det fick bli en veg.rätt med gratinerade grönsaker och pesto. Till det var det pasta, tyvärr. Men äta bör man och man kan ju inte vara så dum att man hoppar över mat bara för att det innehåller makaroner. Jag slevade i alla fall i mig råkosten som de laddat på rikligt med samt lämnade lite makaroner :-P

Blev ingen promenad igår heller då jag vägrade klafsa runt i slasket i 30 minuter. Men tänkte köra på Crosstrainern nu istället för att kompensera lite :-P

Det går bra nu.

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha ja jag blev väldigt nostalgisk igår!Vilken rolig tid det var!:)

2008-01-12 @ 13:25:20
URL: http://jennyfransson.blogg.se
Postat av: Katja

Goood shit! :)

2008-01-12 @ 17:18:35
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Anna

Vad kul att du redan är på G med kosten!
Lite makaroner till lunch sabbar inte hela dagen, jag lovar! Hoppas att det gick bra på crosstrainern igår?

Postat av: Emma

Anna: Jajjemen! Jag körde på som aldrig förr ;D

2008-01-13 @ 23:49:20

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0