Dag 2

Dagen har varit sådär. Eller egentligen ganska bra, men inte matmässigt då det inte blev någon riktig lunch. Trodde att vi bara skulle sitta till 13 idag så jag hade bara med mig min keso med frukt. Så när jag kom hem vid 15 var jag vrålhungrig och slängde i mig lite rester från den där mexikanska pannan jag gjorde häromdagen. Ja ett ägg åt jag också just när jag kom hem.

Annars har det ju funkat rätt bra. Promenad från skolan och sedan spinning. Spinningen var skitjobbig men trots allt kände jag mig faktiskt rätt pigg, med tanke på den usla matdagen. Det märks i alla fall tydligt hur otränad jag är. Men det ska jag försöka råda bot på. Bokade in ett BP-pass på torsdag samt Body Jam på lördag. Passar på då man har sällskap att tjitt-tjatta med före och efter. Dessutom har de massa specialpass och teknikpass nu under januari så då måste man ju passa på att gå på lite olika saker. Speciellt teknikpass på Body Pump vill jag gå på.

Nu ska jag duscha, fika lite och fixa lunch inför imorgon. Tonfisk-jox blir det. Recept kommer säkerligen senare! :-)

Kommentarer
Postat av: Katja

Också cool. Jag vill också komma igång och träna, fast nu har jag blivit lite hostig igen... Inte bra... Försökte få loss örhängena så som du sa, fast tommy är lite för klen tror vi... :P

2008-01-08 @ 22:48:03
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0