2007

Kollade min träningsdagbok nyss. Och förra året tränade jag 180 dagar av 365 samt 243 pass sammanlagt. Det är väl rätt bra ändå :-) Men det hade kunnat vara bättre om jag hållt i de sista veckorna innan jul. Men ingen idé att gräma sig över det nu utan istället vara nöjd med vad man åstadkom! Jag registrerade också att jag promenerat 378.37 km. Men då har jag inte fört in kilometertal på alla vändor heller, så en aning mer är det nog. Sammanlagt 9129 minuter vilket ger ett snitt om 25 minuter per dag !

Mitt mål var egentligen 10.000 minuter. Men det får bli samma mål i år. Och i år ska jag nå det! Jag hade nått det förra året med om jag inte slappat till det, som sagt! Det känns så tråkigt nu att se att jag bara uppfyllt 4% hittills..roligare när det stod typ 95%. Det är lååångt kvar. :-) Men något att bita i!

Kommentarer
Postat av: Jis

Du, vad är det för braig träningssida du hittat till. Tips tack :D

2008-01-18 @ 08:38:49
URL: http://jeezez.blogspot.com
Postat av: sanna

Duktig Emma! :D

2008-01-18 @ 08:56:46
URL: http://blogthing.wordpress.com
Postat av: Emma

Jis: www.funbeat.se - helt gratis :)
Sanna: Thnx :D

2008-01-18 @ 09:26:04
Postat av: Katja

duktig du är! :) har du internetbaserad eller egen hemma?

2008-01-18 @ 09:42:07
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0