Torsdag

Inatt låg jag och läste... till klockan 4! Det var ju så spännande så det gick inte att lägga ifrån sig boken. Därör blev det verkligen sovmorgon idag. Vaknade dock först vid 9 och kände mig förrädiskt pigg. Låg och drog mig lite och somnade givetvis om. Vaknade för 45 minuter sen ungefär. Jaja, fick ju sova tillräckligt många timmar i alla fall!

Grått och tråkigt ute idag igen. Längtar till våren nu. Ni vet när marken är helt bar från is och Utemiljö-gubbarna har börjat sopa bort allt grus från backen! Man kan gå i sneakers utan att vara rädd för att bli dyngblöt om fötterna! Man behöver inte pälsa på sig mössa och vantar utan det räcker med en jacka. Ahhh...

Vidare - Jag funderade ju på att träna idag. Nu känns det inte lika säkert längre. Jag borde verkligen köra men det känns segt. Har varit borta varje kväll den här veckan. Men förvisso, det är ju bara 45 min, sedan är man hemma igen. Ska försöka släpa mig iväg ändå! Bara jag hinner hem och kan kolla på Häxan Skipper så är jag nöjd ;-)

Nu får det bli en kombinerad frukost och lunch.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad läser du för bok? :)

2008-02-21 @ 18:03:39
Postat av: Emma

Madde: Harry Potter, haha!

2008-02-21 @ 21:28:21

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0