Snö

Hej och hallå allihopa.

Idag snöar det som fasiken här. Tråkigt. Jag ville ju att det skulle börja smälta nu! Men eftersom klimatet är så lynnigt så lär det väl smälta och bli is om någon dag eller så.

Jag har ingen aning om vad jag skall hitta på idag, förutom att jobba senare. Men någonting ska man väl hitta på kanske. Är det bokrea i stan nu? På bokus.se mfl har det väl redan dragit igång vill jag minnas. Skulle köpt mig ett par böcker så man kan roa sig ett tag framöver. Men jag känner mig inte så peppad på att gå ut i blåsten och snöyran...

En vidrig grej, förresten. Vaknade inatt av att den ena katten satt och hulkade i sovrummet. Sedan kräktes han nog upp den största hårboll jag sett. Ungefär som att vi människor skulle pressa ut en grurka genom munnen. Stackarn, det kan inte ha varit skönt.

Nä dags att ta på sig något annat än morgonrocken kanske. Hah!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Där ser man. Kul :]
Det e bara bra med mej! Ja, förutom jordens förkylning osså hosta på det då.
Det känns riktigt spännande att vara gravid faktiskt. Håller på att räkna ner dagarna nu tills vi får lyssna på hjärtat.
Hur äre med dej då? Still going strong i Umeå?

2008-02-27 @ 13:34:26
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Katja

ja, katten kräks hårbollar och vi ska tydligen börja äta deras mat enligt aftonbladet, var ska detta sluta?

2008-02-27 @ 15:45:04
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0